fredag, januar 01, 2010

Hive ut Julen? Nyttårsforsetter?

På første nyttårsdag så pleier jeg å hive ut juletreet og pakke ned julen. Da er den over for min del.



Men jeg tror jeg beholder den litt til jeg.

Nyttårsforsetter.....hmmmm.... har jeg noen? Tja, skal jo trene igjen selvfølgelig. Nå er jo timene mine på plass igjen og de digger jeg virkelig. Det ble jo mye lek i jula, men ikke ren svett dansetrening som jeg liker best.



Jeg røyker ikke og er ellers perfekt...hehe. Men egentlig så burde man tenke litt nærmere etter- slutte og stresse så fælt over det man ikke rekker. Slutte å tenke " jeg skulle ha....." og heller tenke "det fikk jeg gjort"




Bare gjøre ting jeg liker`Da sier jo den lille røde på den ene skulderen min at tja da vasker du jo ikke.....men det er ikke helt sant. For nå har jeg fått ipod til jul og med musikk går alt som en bris og jeg elsker resultatet etterpå. Gå oftere til jobb kan jeg jo før det blir sykkel føre også, iom jeg har fått ipod, hihi. (knall ROSA, yeh)! Og på det føret som er nå skal jeg faktisk ta i bruk sparken :-)









Tja, det er jo en bra begynnelse og absolutt gjennomførbart. Og ikke minst om noen få dager-les 28 dager- but who's counting- blir det en etterlengtet konsert på meg- Depeche Mode!!!!! Og DET gleder jeg meg til selv om Bergen på vinteren frister ikke.....men sånn er det når Dave Gahan går og blir alvorlig syk og må avlyse Bergen på sommeren......I can't wait!!!!!

Liver er godt :-)



3 kommentarer:

  1. Godt nytt år;)
    Jeg begynte å samle sammen jula og har tatt den vekk på kjøkken og stue.
    Pleier å starte tidlig med jul og er derfor snarere enn de fleste å vaske den ut... har to oppgaver som skal inn før den 10, og mye møter og slikt på jobb..
    Nyttårsforsetter er å gå fra 2 x pr uke til 3 på trening... i allefall forsøke det mellom barn og jobb og studier;) Samt å prioritere de som er viktige i livet mitt, skape hyggelige møtepunkt!
    Knall med rosa ipod da;)
    klem

    SvarSlett
  2. Godt nytt år vennen!
    Siden jeg skal feire bursdag i helgen, venter jeg med å rydde ut hele julen til etterpå... Men til uken, da skal den ut!!

    Ser deg vel på trening snart (skal inn å sjekke timeplanen nå...)

    Varm klem

    SvarSlett
  3. Har ikke noe hastverk med å få ut julen... tar den til helgen jeg, det er iallfall planen :-)
    Grattis med ny Ipod, du blir vel som en virvelvind du nå ;-)

    Godt nytt år :-)

    klem klem

    SvarSlett