mandag, januar 25, 2010

Gammel dukkeseng

Jeg glemte å vise denne gamle dukkesenga som gutta har på rommet sitt. Det var vel egentlig snuppa som arvet den av en nabo som skulle flytte. De hadde ingen i familien som ville ha den, og jeg ble jeg overbegeistret da hun fikk den :-)
Men snuppa har aldri lekt mye med dukker. Så gutta tok den på rommet sitt og siden har den vært der.

Selv om de er bil-gale så liker de å leke med dukker og at de er pappa'er. Så koselig å se hvordan de steller og duller med barna sine. Sikkert lært det av sin egen pappa :-)


Dukken fuglte med på flyttelasset. Den rosa puten med blondene på brukte jeg til dukkene mine da jeg var liten. Gøy med gjenbruk :-)



1 kommentar:

  1. Så lekker gammel seng. Jeg har ventet på bildet av rommet til guttene... Men regnet med at det måtte ryddes litt... har planer om å rydde og blogge minsten sitt rom også, men må rydde og ha riktig lys og.... og... tja...
    ...det kommer etterhvert...

    Håper vi ses onsdag :)

    Ha en fortsatt flott uke!
    Stor klem

    SvarSlett