onsdag, januar 06, 2010

Baderomstips til et lite bad mottas med takk!

Jaja, da skjedde det litt raskere enn vi hadde tenkt. Vi må renovere det bittelille badet vårt. Og siden jeg liker å ha god tid til å lete etter akkurat det jeg vil ha, så må jeg plutselig snu meg rundt og finne ut hvordan det nye bittelille badet skal være nå- så jeg trenger HJELP! Badet er kanskje 4 kvm og avlangt. Det skal romme do (håper vegghengt går bra), dusj (skal vi ha dusjhjørne eller kabinett...hva er tryggest....?) Og vask , med skap under.
Selv om jeg synes de bildene av badet her er helt nydelige, så skal vi ha fliser på gulvet, tør ikke annet....men jeg lurer på kan vi ha panel på veggene? (Ja, jeg vet at det skal ikke være panel i dusjhjørnet....)

Så hvis noen har noen gode tips og linker er jeg evig takknemlig. For selv om vi har bygget hus, så er våtrom et stort ukjent område for oss. Har aldri pusset opp bad (og heldigvis skal vi ha folk til å gjøre dette). Men hjelp til praktiske valg er alltid greit å få.


p.s jeg aner ikke hvor jeg har lånt de bildene her fra. De lå som eneste bilder i min mappe badinspirasjon, så hvis du vet hvor de er fra gi meg beskjed så jeg kan kredittere opphaveren :-)

4 kommentarer:

  1. Velg dusjkabinett, er tryggest :-)
    ikea har jo noe bad, eller så kan du sjekke http://www.trendshopper.no/ de har dusj og innredning.

    Lykke til :-)

    -tina-

    SvarSlett
  2. Fossline har noen bad. Vi skal til å renovere badet til våren, så jeg vil også ha tips:)

    SvarSlett
  3. Heisann! Vi har akkurat pusset opp badet, og jeg fikk panel, hurra:)))
    Grunnarbeidet ble gjort på akkurat samme måte som om det skulle vært fliser der, det ble lektet ut litt slik at det blir et lite luftrom bak panelet. Vi har fliser i dusjnisjen og på den ene veggen ved badekaret. Jeg er veldig fornøyd, og synes badet ble lunt og fint.
    Lykke til med oppussing!

    SvarSlett
  4. Heia..Koselig du ble med på give awayen min..La meg til på den koselige bloggen din jeg..Hvis du finner noen nettsider med flotte bad må du si fra for til våren skal vi pusse opp bad vi og...Det gleder jeg meg til!!!
    Klæm Linda

    SvarSlett