mandag, januar 10, 2011

Vår inspirasjon fra House doctor


Det er mye fint i den siste katalogen til House Doctor. Ta en tur innom og se :-)
De bildene her gav meg vår inspirasjon:


 Men jeg nyter vinteren når den først er her. Jeg har faktisk kjøpt meg nye ski! Det har jeg ikke gjort siden jeg fikk ski tja for kanskje 25 år siden. Det var noe helt annet! Bare skoa var helt nydelige å ha på seg.
 Det som var mest morsomt, er at etter jeg kjøpte mine ski og skulle ringe mannen og spre min glede, så så jeg en melding fra pappa. Der det sto at mamma og pappa hadde også kjøpt seg nye ski, nesten de samme som meg i samme butikk bare en halvtime tidligere! Hehe. Jeg prøvde de med en gang jeg kom hjem! Skikkelig ivrig!
 Igår hadde jeg planlagt å gå en bra skitur med familien, men siden det regnet og var så guffent så lekte vi i snøen. Og tok kakoen inne.
 Så begynte mannen og jeg en stor opprydding i kjelleren. Der nede så veggene ut som de på bildet under her:
 Så kjelleren våres er ordentlig industrial shabby :-)
 Det blir nok bra tilslutt. Bare det å rydde og få kastet vil hjelpe MYE.
 Så vi har litt å pusle med i denne mørke og kalde årstiden.
 Og vips så er det straks hagetid igjen :-)

Ha en fin fin dag :-)



3 kommentarer:

  1. Det trodde jeg aldri at jeg skulle få oppleve at du har kjøpt deg ski!!! Så bra!!! Er ganske så gøy og koselig med en liten søndagstur med kakao :-)
    Flott bilder her ja....

    klem

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder fra House Doctor!!
    Huset kan trenge en doktor av og til ;o)))
    Så koselig å hilse på deg!
    God skitur med de nye skiene!
    Her har alt snøen smeltet bort,
    Håper du har en deilig kveld!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett