torsdag, januar 20, 2011

Min første Greengate..

...fikk jeg i julegave av snuppa! Hun plukket det ut helt av seg selv.

 Hun hadde visst tilbrakt over 1 time hos LandRomAntikk sammen med pappaen sin for å finne noe til meg. Veldig lik mamma'n sin, kan være leeeenge i den butikken jeg også, hehe.


Jeg må si hun traff blink!

Så hun og jeg koser oss med hver vår kopp på kvelden. Det er stor sett vann oppi, siden ingen av oss er store kaffedrikkere. Vannet smaker jo bedre når koppene er så fine.


(Men vi har prøvd med både kaffe latte og kakao, og de duger til det også :-) 

Hun matchet med skjeer og servietter også gitt! Herlige snuppa, vet hva mamma'n sin liker ja!

 Jeg tror hun har visket til oldemoren sin hva hun har kjøpt. For jeg fikk denne sukkerkoppen, som står veldig fint til, fra oldemoren hennes :-)
Jeg har hatt lyst på Green Gate serien lenge, men jeg har ikke visst hvilken farge jeg skulle velge. Kanskje blir det en blanding av fargene deres framover :-)



2 kommentarer:

  1. nydelige gaver du fikk.
    green gate er vakkert, har samme bare i grå m hvite prikker,
    så koselig med fine kopper,

    ha en fin dag du og dine,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Flinke snuppa! Nydelige kopper. :)

    Klem

    SvarSlett