lørdag, januar 01, 2011

Godt Nytt År

Vi hadde en hyggelig nyttårsfeiring med 2 familier på besøk igår. Det var kjempekoselig.
 6 voksne til bords og 8 barn. Barnebordet var ikke dekket på slik, bare nesten, minus krystallet :-)

 Kvistene og hjertene kjøpte jeg på salg i romjulen og festet med bånd jeg hadde liggende.
Veldig enkelt, men jeg synes det ble litt koselig.


 En kjempefin lysholder som jeg fikk til jul av en veldig god venninne.
 Gir veldig fint lys! Tusen takk T, den blir brukt hver eneste kveld!
 Serviettene har snuppa lært meg å brette. Hun fikk nemlig en origami bok til jul av min kjære kusine, og det har gått hardt utover serviettbunken her hjemme. Men hva gjør vel det når resultatet blir så bra! Hun er skikkelig flink. Barnebordet fikk lotus blomster servietter, som jeg selvfølgelig glemte å ta bilden av!
Håper dere har hatt en fin feiring, og at det nye året blir bra. Her begynte ikke året så veldig bra siden en ble syk her midt på natten. Vet ikke om det er omgangssyken, eller for mye sjokolade. Han sover nå så det er kanskje mer alvorlig enn for mye sjokolade.....får håpe det går fort over.

Ha en fortsatt flott dag! 


7 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg og dine.:-))

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder...

    Ønsker deg et Godt Nytt år og gleder meg til å følge deg videre :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Litt koslig? Det ble jo kjempelekkert! :o) Nydelig pyntet bord altså.

    God bedring til den lille, syke.

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  4. Koselig dekket bord ♥ Ønsker deg et riktig godt nytt år... Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Godt nytt år :) nydelig bord!!

    Klem

    SvarSlett
  6. godt nytt år vennen!
    For et flott bord! Regner med at dere hadde en flott kveld!
    klem

    SvarSlett
  7. Flotte detaljer på bordet :)
    Godt Nytt År :))
    Klem

    SvarSlett