fredag, januar 21, 2011

Jeg fant (i mine øyne) en skatt

Jeg var på en handletur med minisnekkeren, da vi skulle kjøre forbi en antikkbutikk på vei hjem. Så spurte jeg han om vi kunne stikke innom for å se om butikken hadde noen morsomme gamle og rare ting. Utrolig nok sa han ja.
Kikket litt rundt omkring, helt til øynene falt på denne vindusrammen:

Ååååå, jeg var ikke i tvil om at det skulle bli med meg hjem!
Antikkhandleren sa at han hadde ikke hatt et sånt vindu før. Han ante ikke hvor den kom fra, og heller ikke noen alder.
Den har fortsatt hengslene sine og beslag i hjørnene.

Spilte ingen rolle for meg, jeg skulle ha den uansett. Men det hadde vært morsomt å visst hvor det opprinnelig kom fra.

Noen som har sett noe lignende? Si gjerne ifra til meg :-)

Ønsker dere en fortreffelig helg!


4 kommentarer:

  1. Lekker!! Passer perfekt inn hos dere!
    Vi skal ikke ta en shopping tur snart da? En lørdag, det hadde vært gøy!!

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. jeg signerer Tina - jeg er klar en lørdag jeg!!
    Super kult vindu! Bare gi beskjed om det ikke skulle passe hos dere - tror det ville bli perfekt her også nemlig ;))

    Ha en flott helg snuppa!

    klem

    SvarSlett
  3. Kjempeflott vindu ღ skjønner godt at
    den ble med deg hjem...

    Ha en fortsatt fin dag :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei!
    Sååå fin, og kjempefint pyntet :)
    Kjenner jeg blei litt misunnelig nå ;)

    Klem Anette

    SvarSlett