torsdag, mars 03, 2011

Tine Solheim strikkedesign

Det kom en flott bok dalende ned i postkassen min igår. Nemlig Maskepi av Tine Solheim.
Her var det mye flott!
Du kan se noen smakebiter på http://www.tinesolheim.no/ (bildene her er lånt derfra)



http://www.dalegarn.com/howto.php kan man lære noen av teknikkene ved strikking. Men jeg fant ingen oppskrift på hvordan man skal strikke fortere.
Det trenger jeg å lære meg når jeg ser hvor mange flotte oppskrifter man kan strikke.

 Både til store og små :-)
Og så er det typisk at på de plaggene jeg liker best, står det V (vanskelig...)
ved siden av. Men jeg har da strikket en dåpskjole i kunststrikk en gang, så nå er det bare å bestemme seg, kjøpe garn og pinner og begynne...
...og så får vi se, på denne tiden neste år er jeg kanskje halvveis :-)

2 kommentarer:

  1. For noen flotte plagg! Kunne ønske jeg kunne strikke, men det er nok ikke en av mine sterke sider gitt.. Men du kan jo!! Gleder meg til å se hva det blir til.. ;)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett