torsdag, mars 03, 2011

Tine Solheim strikkedesign

Det kom en flott bok dalende ned i postkassen min igår. Nemlig Maskepi av Tine Solheim.
Her var det mye flott!
Du kan se noen smakebiter på http://www.tinesolheim.no/ (bildene her er lånt derfra)



http://www.dalegarn.com/howto.php kan man lære noen av teknikkene ved strikking. Men jeg fant ingen oppskrift på hvordan man skal strikke fortere.
Det trenger jeg å lære meg når jeg ser hvor mange flotte oppskrifter man kan strikke.

 Både til store og små :-)
Og så er det typisk at på de plaggene jeg liker best, står det V (vanskelig...)
ved siden av. Men jeg har da strikket en dåpskjole i kunststrikk en gang, så nå er det bare å bestemme seg, kjøpe garn og pinner og begynne...
...og så får vi se, på denne tiden neste år er jeg kanskje halvveis :-)

3 kommentarer:

  1. For noen flotte plagg! Kunne ønske jeg kunne strikke, men det er nok ikke en av mine sterke sider gitt.. Men du kan jo!! Gleder meg til å se hva det blir til.. ;)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. It's really a nice and helpful piece of info. I am satisfied that you simply shared this helpful
    info with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.


    Feel free to surf to my homepage - Fun Dates In Ohio

    SvarSlett
  3. If some one wishes to be updated with hottest technologies afterward
    he must be visit this web site and be up to date every day.


    My web site; video games history

    SvarSlett