tirsdag, oktober 12, 2010

Halloween kostymer

Som dere sikkert har skjønt så er jeg en fan av Halloween. Og i statene og canada er de jo store på dette (som det meste annet). Men jeg er imponert over kreativiteten der borte, de er gjennomførte. Her er noen kostymer jeg har funnet på nettet som jeg synes er utrolig artige.

Wizard of Oz, genialt om du har 4 barn som er med på det:

Eller hvis du bare har en hund, så kan han være the Lion fra Wizard of Oz :-)


Hvem elsker ikke m&m, er ikke de søte kanskje:


Queen of hearts.....


noen som har lyst på kina mat? haha


enda en oppfinsom hundekostyme.....


Eller hele familien simpsons

Bare fantasien setter grenser. Det er ikke bare skumle kostymer som gjelder der borte, det er å være så oppfinnsom som mulig.

Ha en flott høst dag :-)


2 kommentarer:

  1. Jeg tar gjerne noen M&M's ;-)
    Flotte kostymer!!

    klem

    SvarSlett
  2. Hihihi... Morsomme kostymer! :o)

    Ha en fin kveld videre!
    Klem Jenny

    SvarSlett