tirsdag, mai 04, 2010

Konfirmasjons konvoluttkort

Her er et kort som er brettet som en konvolutt som man kan legge pengegaver oppi.








Dette kortet la jeg oppi konvolutten. Jeg festet pengene på baksiden etter jeg hadde pyntet og skrevet ferdig.

Det koselige tekst stempelet lånte jeg fra ei venninne.



Kortet et veldig lett å pynte, og går "ganske fort" å gjøre ferdig. Spesielt når man ikke tuller sånn med magnet låsen som jeg gjorde. Jeg limte nemlig magnetene sammen... ikke med vilje...men jeg måtte ta av begge igjen og lime nye på hver for seg igjen etterpå. Det var ikke helt dagen min den dagen kan man si.
(psst, det er lettere å bruke bånd til å lukke konvolutten, men det må man tenke på før man pynter kortet, ikke etter at man tuller med magnetene :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar