mandag, mai 31, 2010

Det spirer og gror

Jeg klippet ikke ned dette epeletreet i våres for jeg ville at det skulle gå litt over og rundt tre-hytta. Det kan jo være greit siden mini snekker'n synes han var så flink og banket av et par av vegg plankene bakerst på tre-hytta med croquet kølla......oppfinnsomme barn gjør at ingen kjeder seg..... Her blomstrer kirkebær treet. desverre så må vi kappe det ned fordi treet er helt råttent. Buhu. Jeg elsker det treet. Og ja, jeg skal plante nytt men det tar så laaang tid før det er like stort.

Her har mannen plantet pion busken som vi har "arvet" fra min farmor's hage. Dvs mine foreldre skal utvide verandaen på huset og da fikk jeg planten av de. Den er gammel, men jeg håper den trives der den har kommet. Krysser fingrene.




Og mine elskede løynants hjerter trives kjempegodt! De var bitte bitte små planter ifjor på denne tiden. Og ble klippet helt ned i våres og har bare skutt i været på noen få uker.

Jeg elsker våren og sommeren. Det er så gøy å pusle i hagen.
Virker som sommer temperaturen har kommet også! Og jeg har bestemt at den varer helt til oktober!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar