fredag, april 16, 2010

TGIF

Det er så deilig at det er helg snart. Jeg skal passe på å kose meg på verandaen uansett hva været blir. Det er bare å kle på seg godt nok og ta ut et kosepledd. Henge opp litt potter og div pynt på verandaen. Men selv om været kanskje ikke skal bli det aller beste så skal vi prøve å få til en grillings og spise ute :-) Vi er egentlig sent ute med det iår.
Kanskje jeg skal endelig få malt hobbybordet mitt så jeg får installert meg på hobbyrommet? Eller endelig trekke om og male spisestuestolene? Det er alltid noe å finne på i hjemmet.

God helg alle sammen!


4 kommentarer:

  1. nydelige hagemøbler du har!! og detaljene er så skjønne:)) helgeklem fra Lillan

    SvarSlett
  2. hei på deg,
    nydelige bilder,
    ja en må benytte seg i all slags vær å være ute,
    ønsker deg en herlig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så flott du har det på verandaen din :-)
    Kos deg med helgen, så snakkes vi til uka igjen.


    klem Tina

    SvarSlett
  4. Hei!

    Jeg er journalist i Tønsbergs Blad og lurer på om du kunne tenke deg å stille opp på et intervju i vår spalte "Månedens blogger" til boligmagasinet vårt? Du kan kontakte meg på karin.madshus@tb.no

    SvarSlett