søndag, april 11, 2010

Jeg elsker våren!

Idag har været bare vært helt herlig. Så jeg måtte bare bære ut litt på verandaen. Tok fram stigen iår. Har ikke villet ha den ute mens barna var helt små, for da vet jeg om noen apekatter som hadde klatret opp og ned på den. Og stigen er gammel og tåler ikke sånt. Nederste trinnet er allerede ødelagt.
Stigen var igjen da vi kjøpte huset. Så vi malte den og satte fast noen potter. Og idag måtte vi bare plante noen blomster som tåler frost. (selv om jeg tror våren blir her med sånne temperaturer framover :-)


Søte stemors blomster :-)





Deilig å kunne ta seg litt saft eller vann på verandaen etter hagestell. Våren er helt herlig!


Ha en flott søndagskveld!

3 kommentarer:

  1. Så flink du er da! Og ikke minst lekkert med stigen på verandaen!! Deilig med sommer temperatur nå nesten :)
    Ses i morgen regner jeg med!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint!!!
    Våren er helt nydelig :-)

    klem fra Tina

    SvarSlett
  3. Heisann, kom innom her via via jeg.

    Har lenge tenkt at jeg skulle få tak i et sånnt lite plantebord å ha på terrassen, men etter å ha sett dine bilder så vil jeg heller ha en stige. Den var kjempeflott, og så dekorativ! Nå er det bare å tråle bruktmarkeder...

    Må si at jeg virkelig likte de bildene av ulike baderom til inspirasjon, fine bilder du hadde valgt ut!

    Legger meg til som følger jeg;-)

    SvarSlett