mandag, april 05, 2010

Ferdig Bad del 2

Her er dusjnisjen.
Her skal vi ha en glasshylle i nisjeåpningen her (så fort glassmesteren har vært her og tatt mål) så vi kan plassere sjampo, såpe osv :











For å slippe inn litt mer naturlig lys i dusjen, valgte vi å sette inn en rad med glassbyggersten. Aller helst ville jeg ha et gammelt vindu, men siden det ville bli utsatt for så mye fukt så måtte jeg innrømme at glassbyggersten er mer robust og tåler den påkjenningen.





Her skal vi også ha en glasshylle eller to, for å oppbevare håndkler.

Vi valgte å bryte av flisene litt med en vegg av panel også. Vi er jo veldig glade i panel så der det ikke var våtsone satte vi opp det. Det er også malt i helblank som taket er. Her ser du også glassbyggerstenen i refleksjonen til vinduet. (Vinduet skal få en folie på seg. Vi liker det bedre enn de vanlige ruglete baderomsvinduene)




Her er samme vinduet, bare bildet er tatt i dagslys, med motlys utenfra. Dårlig bilde, but you get the picture :-)

Så dette er resultatet av et hastverks bad. Dvs vi måtte planlegge det i full fart pga vannlekkasjen. Vi skulle jo ikke pusse opp dette badet før vi hadde laget det andre badet først. Så nå kan jeg i ro og mak designe bad nr to. For den skal vi bruke god tid på :-)
Da er det bare å nyte siste dag av påskeferien. Desverre ikke så strålende vær idag som igår. Men vi skal nok kose oss for det.
Ha en flott dag alle sammen!


2 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert!!! Og jeg har jo faktisk sett det in real life også ;-)

    -tina-

    SvarSlett
  2. Så nydelig bad du har:) Kjempelekkert!!!

    Tusen takk for kommentar i bloggen min:)

    SvarSlett