torsdag, april 08, 2010

Mer baderomsinspirasjon

Nå som vi er ferdig med Bad nr 1, så kan jeg jo begynne i det små og planlegge bad nr 2 som skal være i andre etasje. Det eneste jeg er sikker på er at jeg skal ha badekar med løveføtter der.
Men det er ikke bad nr 2 vi begynner på akkurat enda. Vi skal gjøre om litt på kjøkkenet først.

Siden bad nr 1 tok en del av gangen til kjøkkenet, og i tillegg så blendet vi den ene døra på kjøkkenet, så skal det settes opp ny vegg der. Da forlenger vi benken helt bort til andre veggen. Og så blir nok kjøkkenet ellers malt lysere.


Og så skal vi gjøre litt i gangen også. Så selv om vi praktisk talt ble ferdig med hele huset ved å pusse opp badet, så begynner vi på nytt!



Det er klart at kjøkkenet og gangen har jo blitt "gammelt", det ble jo tross alt pusset opp for 9 år siden. Klart det må tas om igjen.....hehe.


Eller kanskje det er handymannen og jeg som er overinteressert i renovering av hus og interiør. Gøy er det iallefall og det blir jo bra tilslutt.



Noe må vi jo ha å gjøre, i tillegg til jobb, barn og alt som er ellers å gjøre i hverdagen, hehe.
Ha en flott dag!


1 kommentar:

  1. Og det blir så fint hos dere!! Spent på kjøkkenet også ;)
    Gleder meg til i morgen :)
    Skal snart i seng å hvile ut...

    SvarSlett