onsdag, februar 22, 2012

Vårinspirasjon hos Trägådsflow

Igår snublet jeg over en flott hageblogg når jeg bloggsurfet. Tenk at jeg aldri har sett denne før?

 

Jeg får litt vårfølelse av været og spesielt at jeg har syklet til og fra jobb et par dager nå (litt øm i baken ja :-)

Se på den herlige sykkelen her:


Min "hagepynte sykkel" er rustrød, har litt lyst til å male den en sprek farge, men da blir det vanskelig å få den tilbake til orginal farge om jeg angrer. Får tenke litt på den saken.

Se på de søte fuglehusene her:


De bildene her er tatt på Formex messa. Mye nydelig i duse jordfarger, og så litt fargeinnslag innimellom:



Hva kan jeg si, jeg er ikke kresen, jeg liker alt hun har tatt bilder av jeg :-)


Denne bloggen skal jeg følge med på fremover. bare surfe videre der og drømme seg bort i drømmehager..


Klikk her for mange, mange flere flotte hageinspirasjonsbilder: Trägådsflow



3 kommentarer:

  1. :) dette må jeg så på!

    Så lekkert

    SvarSlett
  2. Ojojoj,der var alt berre lekkert!!!! Takk så mye foR tipset,denne bloggen likte jeg utrolig godt.og like kresen om deg er jeg også...liker alt på bildene fra messen;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder ..Masse flotte ting..Her må jeg kikke innom..

    ønsker deg en fin dag

    kerstin

    SvarSlett