torsdag, februar 23, 2012

Ny gips på minisnekkeren


Etter å ha gått med midlertidig gips i en uke, ble den byttet ut til ordentlig helgips som han skal ha på seg i 3 uker fremover. Det blir ikke noe snekring på han i nærmeste fremtid.
Selv om han har vanskelig for å holde seg i ro generelt.


Da vi kom hjem så tok vi oss en kopp himlagott te, som jeg er veldig glad i.

Og så måtte jeg prøve de nye te-silene jeg hadde kjøpt på Indiska. Funka fint de.


Og så skal jeg kose meg med påskenummeret til Jeanne d'arc Living. Minisnekkeren skal lese Biler bladet sitt :-)


Måtte ta et ordentlig bilde av den hvite gipsen. For imorgen er den ikke hvit lenger. Da er det nemlig endelig lov til å skrive på den. Og der er det laget kø system allerede.


Ha en deilig torsdag!




1 kommentar:

  1. :) er jo kos med hilsen fra venner når man først må gå med gips...

    SvarSlett