tirsdag, februar 21, 2012

Interiørstylet leilighet til salgs på Teisen i Oslo

Min bror selger leiligheten sin i Oslo, siden han og min svigerinne har kjøpt seg større bolig.

Jeg ser min interiør-svigerinne har hatt en hånd med å endre ungkarshulen hans i det siste :-)


Mer min stil dette nå, no offence bror.


Lys fin leilghet med balkong.

Det er 2 soverom og bra disponerte 61 kvm.


Vi har også grått kjøkken :-)



Du kan se mer på Finn

Ellers så har jeg syklet til jobb idag. Årets første sykkeltur!

Ok, ikke helt frivillig da siden mannen har vinterferie med barna så må jo de ha bilen. Det var faktisk deilig å sykle! Jeg hadde akkurat passe med klær på, så jeg var ikke kald. Og man kunne se det var glatt på gata og fortauene, men jeg merket det ikke. Enkelte steder var det bart også. Det gikk kjempebra. Jeg kan jo skryte av det nå, som jeg sykle. Vet hvordan det er når bilen er tilgjengelig og det er kaldt og guffent så gjør jeg nok ikke dette frivillig så ofte, haha.

Ha en strålende tirsdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar