torsdag, februar 18, 2010

Union Brygge Drammen

Igår var jeg på et seminar i Drammen. Det var så flott i "lobbyen" i første etasje, men desverre hadde jeg ikke kamera med meg. Jeg gadd ikke prøve med mobilkameraet.

Note to self: always carry camera around, never know when a motive pops up!

Det var skikkelig gjennomført stilig, selv om det er langt ifra min shabby chic smak.
Desverre var det kun CAD bilder på hjemmesiden, det var mye finere, lunere, mørkere og stiligere i virkeligheten. Men formene og fargene er ganske like,

Det svarte teppet som går innover der var så fint at jeg gikk utenom det, haha. Kollegaen min lurte på hva jeg holdt på med. Det var shaggy svart med sølv tråder.

Hvis du går forbi bare stikk hodet inn og se på interiøret der. Vel verdt et par minutter.


1 kommentar:

  1. Olala:)Så stilig.

    Nei var ikke der. Konserten var på kvelden på torsdag(vi dro hjem på dagen) og nå i helgen tror jeg o2 arena eller noe. Skulle gjerne vært der og vurderte å forandre fly bill faktisk. Men er jo ikke ak rik så jeg må nok være fornøyd meg Bergenskonserten..Lever på den en stund. Jeg har jo tilm kikket på bill til Tyskland osv..hihi..
    Men da går jeg minus og det orker jeg ikke hehe.

    Ønsker deg en fin fredag også håper jeg det ikke blir mer enn maks 2 år før DM kommer hit igjen:)

    Klem klem

    SvarSlett