tirsdag, februar 16, 2010

Lipsyl konkurranse

Jeg vil gjerne vinne en mac book pro!
Lip Tips:
* For å beholde leppene pene hele dagen, ta leppeblyant over leppene og så før på lebestift og ta av overskuddsfargen.
* For fyldigere lepper, strek opp leppene og smør kantene med en svamp. Ta på lipgloss eller vaselin.
* For å unngå lebestift på tennene, lag en O trutmunn. Ta kleenex på fingeren og før inn i munnen. Vri så på kleenex'en på vei ut av munnen igjen for å ta av ekstra farge.
* For trut munn, ta mer på i midten av overleppen for å gi en sexy munn.
* Highlight leppene med lys øyeskygge som går med fargen du har valgt til leppene. Påfør dette midt på over- og underleppen.
* For å holde lebestiften på plass under spising, hold leppene unna bestikket. Bruk de nedre tennene og la tungen jobbe :-)
* Skrubb forsiktig med en klut for å få myke lepper. Gjøres før man påfører leppene noe.
* Ta på foundation rundt leppene for å jevne de ut uten bruk av leppeliner.
Tips for de som er så heldige å ha fyldige lepper:
* Ikke bruk noe som er for glossy eller shiny på godt norsk :-)
Tips for tynne lepper:
* Tegn såvidt på outsiden av leppen med en veldig nøytral farge på liplineren. Og så påfør lebestiften.
*Ikke bruk veldig mørke farger. Leppene ser smalere ut og du kan se eldre ut.


Ellers så er jeg avhengig av lipsyl, helt sant! Dette er ikke smisk for konkurransen- det hjelper sikkert ikke likevel. Pleier å ha en i nesten hver lomme på alle jakker, noen bukser, og i alle vesker og sekker.

Jeg sa til og med til gubben når jeg skulle føde- glem ikke lipsylen min! Det var det viktigste! Derfor ble jeg så glad når jeg så de begynte å lage med gloss og farger.

1 kommentar:

  1. wow så mye lekkert!! Sitter her og rydder pc i dag - den er blitt syk, og da jobber den så sakte... men nå skal det virus kontroll til.. ;)

    Ses kanskje på konsert i morgen?
    Hvertfall er jeg klar kl sex torsdag :)
    klem

    SvarSlett