fredag, februar 26, 2010

Baderomsinsirasjon fra Berlin

Jeg var så heldig at jeg var på konferanse i Berlin denne uken og da fikk vi skviset inn litt shopping og turisttid også. Fant en kjempestilig designer butikk for bad, sjekk denne kule vasken: Desverre så hadde vi ikke tid til å kikke mer der for da måtte vi speed walk tilbake til hotellet for å dra på flyplassen. Men badet på hotellrommet var ikke ille heller:





























Inne dette skapet var....


føner og søppelbøtte:




Kan tro jeg letet etter søppelbøtte på hotellrommet, før jeg begynte å sjekke ut skap o.l. hehe. Det var et flott hotell, Hotel Maritim. Sjekk denne lyskrona:
(beklager dårlig bilde men det er tatt med mobilen, zoomet inn så langt den kunne) Den lysekrona var DIGER


Stor var da konstrasten til "The Wall"












og så ser man drømmebilen i en butikkvindu på vei tilbake til hotellet.....
De bilgale gutta mine fikk hakeslepp da jeg viste de bildet av denne bilen, drømmeblikk fikk de :-)


Berlin var en flott by, sikkert veldig fin på våren når det er litt mer farger. Og det var overraskende mye bra shoppingmuligheter der. Hele 3 forskjellige bysentrum å gjøre det i. Synd vi hadde så dårlig tid og igjen- skulle hatt en lottogevinst med oss også. Vi så jo Armani, Ralph Lauren, Dior, Boss, ja alle de andre store og de små med masse fint :-D


Deilig at det er fredag idag. Håper det ikke snør noe mer i helgen, for 7 timer med snømåking holdt forrige helg. Selv om det gav utrolig bra trening, så foretrekker jeg andre former for det.


Ha en flott helg alle sammen!

1 kommentar:

  1. berlin er fin party by også når man er 18 og på skoletur... ;)

    Ha en flott helg. Blir ikke noe trening på meg til uken... Men kommer sterker tilbake! :)

    SvarSlett