mandag, juli 06, 2009

Overskyet på verandaen

Selv om sommerværet har vært kjempe deilig, så er et greit med en skyet dag for å få igjen pusten.
Idag skal jeg kose meg på verandaen, med enda en ny bok med Camilla Lãckberg. Jeg ble ferdig med Steinhuggeren i helgen. Ikveld skal jeg begynne å lese Ulykkesfuglen, etter trening selvfølgelig.

Da skal jeg ta med meg boken og det nye pleddet mitt ut. Fikk dette deilige sommerpleddet i sommergave fra jobben. Det blir nok brukt flittig på verandaen i sommer.



Pleddet er sånn passe varmt, så lenge det er en sånn temperatur som idag (ca 15 grader på morgenen). Det er ganske tynt, men holder deg lun en sommerkveld. Perfekt sommergave med andre ord.

Og siden jeg ikke fikk lov til å laste opp noen flere bilder til bloggen nå (skjønner ikke det, jeg har iallefall ikke overskridet grensen enda), så får jeg vente med å vise litt av pyntingen på verandaen til imorgen.
Mangler fortsatt puter til veranda møblene. Skal kikke litt etter det idag. Skal også se etter rosebusker for å plante i det nye bedet vårt. Bilder kommer etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar