fredag, september 07, 2012

TGIF!

Og med deilig vær, herlig! Håper dette fortsetter :-)

Idag viser jeg bilder av den gamle sykkelen til svigermor som hun har malt svart og satt på blomster kurv og kasse med flasker. Den ble kjempefin!

Et skikkelig flott blikkfang på høyden ved siden av huset deres.


Idag har vi hatt rørlegger på besøk. Varmtvannsberederen våres lakk i kjelleren igår.....men da fikk vi iallefall ryddet opp i kjelleren. Vi var jo enige om at vi skulle rydde der en regnværsdag- jeg mente ikke at det skulle regne i kjelleren......og at vi måtte tørke opp, tja jeg vet ikke hvor mye vann det var jeg.....


Jaja, den er byttet og er jo nesten fin jo (iallefall sammenlignet med den gamle) Og vi fikk ryddet og kastet, så man må jo se det positive i det, hehe.


Og nå er jo været fint og flott igjen!


Idag skal jeg lage kort igjen til en forandring. Håper jeg får inspirasjon av gode venninner som skal samles og være kreative.


For jeg har ikke laget mange kortene etter jeg laget alle bordkortene til dåpen til niesen min.


Så det tror jeg blir kjempekoselig! God stemning, mye latter og fnising og kortlaging- kan ikke bli bedre enn det?


Avslutter med noen fine detaljebilder av verandaen til svigers. Fine ting og hvile øynene på uansett hvor man sitter og ser hos dem.






Ha en strålende helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar