onsdag, september 05, 2012

Nydelige September

For ett flott vær vi har hatt de siste dagene!

Helt nydelig, jeg elsker at vi fikk en så deilig start på vår første høst måned. Strålende sol, og nydelige temperaturer og blomstene blomstrer enda, og alle blir glade og fornøyde! Jeg blir iallefall glad av det!

Jeg elsker denne "seperatoren" som står på verandaen hos svigers:


Med de frodige og flotte blomstene oppi!


Det er super lenge siden jeg har skrevet noe på bloggen nå. Hatt litt bloggtørke i tillegg til at jeg ikke har lastet opp bilder fra kameraet på en stund og i tillegg til at jeg rett og slett ikke har prioritert det. Men kanskje jeg får ånden over meg igjen.



Det hjelper også på at jeg nettopp har tatt noen bilder av den fine verandaen til svigers. Her blomstrer jordbærene som bare det enda, helt utrolig. Og veldig gode også!! Nam nam


Som dere ser er jeg fortsatt opptatt av hager og de fine uterommene. Men dere får bare holde ut med meg, eller hoppe over innlegget, hehe :-)


Her er det gjenbruk på veggen: En gammel skodde fra dukkehuset i hagen vår, som handymannen holder på å restaurere. Svigermor har pusset ned den avskallede malingen og malt lett over og pusset frem den opprinnelige blåfargen såvidt. Ble kjempebra! (jeg har en jeg også, men jeg har bare latt min være med den avskallede malingen. Svigermor sin ble finere :)


Som nevnt tidligere,  blomstene trives bra når de har fått den varmen de siste dagene.


Nydelig med lilla mot de grå veggene:


Svigermor er flink til å sette frem detaljer i interiøret sitt (eller eksteriøret i dette tilfellet :-)


Ha en strålende dag idag, og nyt soltimene så godt du kan! Vi vet aldri hvor lenge vi har dem, uansett hva yr sier :-D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar