torsdag, september 20, 2012

Deilige høsten



Høsten har virkelig kommet over oss for fullt. Iskaldt om morgenen og temperaturen stiger bra i løpet av dagen. Tiden for lag på lag med klær. Så kan man fjerne et plagg eller to når det blir varmt og godt. Nydelig å ha solen fremme!


 

Jeg måtte bytte ut noen av sommerblomstene, men lilla asters er jo bare søtt. Heldigvis så står lavendeltreet greit på trappa enda. Utrolig nok har jeg fortsatt en del sommerblomster som har overlevd kulden om natten. Flytter mer og mer av tingene på verandaen inn i huset nå. Litt etter litt.


Ellers så flyr dagene. Jeg må innrømme at man teller uker enn dager for tiden. Hvor blir tiden av?
Jaja, tydelig at man ikke kjeder seg iallefall!


 Dere vet at det snart er bare 3 måneder igjen til jul?
Jeg har såvidt begynt på julekortene. Jeg har mange igjen, men det er litt lite julescrappepapir i hobbybutikken, hehe. 




Kanskje jeg skal begynne å tenke på julegaver nå også? Tenk så deilig å være tidlig ferdig........det sier jeg hvert år!



Vi får nyte dagene nå, de blir jo kortere og kortere. Men da er det bare å tenne litt lys inne og finne frem pleddet og hekletøyet, nei jeg er ikke ferdig med heklapleddet mitt enda.....sitter ikke så mye stille for tiden. Men skal snart ta det frem......
 




Ha en deilig høstdag og kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar