fredag, juni 10, 2011

Karusell kort

Jeg aner ikke hva dette kortet egentlig kalles, så jeg kalte det et karusellkort. Det går litt rundt når man drar i ballerina charmen nederst på kortets forside.
 Først så vises neste flapp, dra litt til....
 så vises neste flapp....osv.....
 Kult å leke med, hehe. Men veldig gøy å få et kort som er interaktivt og med så flotte farger!
 Midt i blinken for min smak!
 Kortet er like pent pyntet inni:
 Det er forresten interiør konsulenten i innlegget mitt under her som har laget det :-)
I tillegg til interiør så holder hun kort (og scrappe) kurs, på etterspørsel.

 Dikt stempelet var veldig fint!


 Bursdagsgaven var kult "pakket inn" Det ble presentert slik:
 Litt bånd pynter opp:

Blomster på toppen:

 og masse hobbysaker inni. Zink krukkene har jeg plassert på hobbybordet mitt og satt sakser og tusjer osv oppi. Ble finere enn de norges glassene jeg hadde sånt i fra før.


 Charms i lange baner, og ikke noe jeg hadde fra før, godt gjort!


 Gleder meg spesielt til å bruke de stjernene her. Kanskje lage litt julekort snart?

Det er jo vær til å sitte inne og lage kort nå.

Ha en strålende fredag!



1 kommentar:

  1. Koselig at du satte pris på gaven og kortet. Nå har jeg min blogg på nett også. Med litt god hjelp gikk det greit. Mye lettere en å lage web side fra bunnen av...

    Klem Rebekka

    SvarSlett