lørdag, juni 04, 2011

Besøk hos Othilie


Jeg er så heldig at jeg har en svigermor som er like interiør interessert som det jeg er. Det som er enda bedre er at hun er flink til å finne og oppsøke steder som gir næring til denne interessen. Her om dagen tok hun med meg til: Othilie's Gårdshandel

Jeg har hatt link til bloggen hennes her på bloggen min. Og nå fikk jeg endelig kommet meg til Nevlunghamn.

Dette er det som møter deg:

 Ganske så innbydende, allerede før man kommer inn i den søte og sjarmerende butikken.

Butikken er ikke kjempestor, men det trenger den heller ikke å være. Den har utnyttet alle mulighetene i alle vinklene.

Jeg er sånn at jeg må få et overblikk først og så se på detaljene. Og her er det mange detaljer, overalt ser man noe spennende.


 Og det beste, innehaveren Bente har veldig god smak! Det hun tar inn i butikken er vakkert.

 Mye vakkert:

 Og hun klarer å fremheve de i vakre stilleben overalt, både ute og inne:



Må også nevne at Bente er vennligheten selv. Veldig koselig å slå av en prat med henne, om både interiør, blogging, gården og ja, alt mulig.



Etter handelen (nei handymannen, jeg handlet ikke mye, ikke denne gangen....), etter handelen så kom jeg på at jeg hadde kamera i vesken.


Og jeg fikk lov til å ta bilder og legge de her på bloggen min.


Det var mye å ta bilder av.....


 I'll be back, det er sikkert og visst. Dessuten så ligger butikken ikke så langt unna Stavern. Et av de herligste stedene å besøke på denne årstiden.


For en deilig lørdag! Jeg håper det været her fortsetter.

Ha en fortsatt din dag!!!




3 kommentarer:

  1. Jeg har også vært her!!! Nydelig liten butikk!!! Så flott at du deler bilder derfra!! Kan virkelig anbefale folk å ta turen dit!!!!! :)

    Fin blogg du har forresten!! Legger meg til som følger jeg!

    Fortsatt god helg til deg fra Kathrine!!

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig sted!! Så masse flotte bilder :)
    Kunne tenkt med en tur både dit og til Staven...

    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk for en flott fremvisning av butikken min. Dette var virkelig hyggelig.Flotte bilder tok du også..Koselig om dere hadde anledning til å komme på sommermarkedet vårt..Vi sees kanskje,ha en flott helg:))

    SvarSlett