fredag, juni 17, 2011

Deilige fredag

Etter en travel kort uke, med masse å gjøre på jobb og på "fritiden" (ikke så mye fritid med overtid hver kveld). Men fikk iallefall utnytttet litt av den deilige sommertemperaturen som har vært med noen utflukter og avslutninger utendørs ved vannet. Ungene har til og med nesten badet, brrr. Dvs det begynte som vassing, og ja de fleste foreldre vet hvordan det ender....hehe.

Men ikveld skal jeg og guttene mine kose oss inne i regnværet.
Da skal jeg tenne opp i denne fine lykten jeg fikk av svigers til bursdagen min:
 Bildene av den med lys i er kjempedårlige. Typisk meg - tar bilder i full fart og sjekker de ikke ordentlig før de er på pc'en.
 Da ser jeg at bildene er litt blurry, jaja.....
But you get the picture.....den gir veldig koselig lys.

Selv om det er dårlig vær så får man gjøre noe postitivt ut av det :-)

(men det får ikke lov til å regne noe mer nå. Handymannen har begynt å male huset, og jeg synes det ble fint.
Vi endrer fargene på huset, bilder kommer når vi har malt mer enn prøveveggen, og det ikke regner mer.
Så regn, regn gå din vei, sol, sol .....

Ha en flott fredag!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar