fredag, september 18, 2009

Shopping i Sandefjord

Et lite tips til dere interiør blogg damer (og menn) : Sandefjord har MANGE fine små butikker fylt med all verdens man kan ønske seg innen interiør. Jeg ble kjempeoverrasket. De lå til og med i nærheten av hverandre. Når jeg gikk ut av en butikk kunne jeg gå rett over gata til en ny butikk.


Jeg falt for de kaffe muggene her. De var heller ikke dyre. De var kjempe gode å holde i. Når du holdt rundt hanken, så hvilte tommelen på den lille utstikkeren. Nå husker jeg selvfølgelig ikke hva butikken heter, men jeg husker hvor den ligger. Jeg kjøpte ingen, men jeg lurer på om det var ubevisst. Sånn at jeg må tilbake til sandefjord igjen snart.Hehe...Jeg kjøpte bare et par zink hjerter til meg selv (handyman bemerket når jeg kom hjem og viste de fram "jøss flere hjerter", så lo han og ristet på hodet :-) Jaja, jeg må ha noen laster jeg også....hehe.

Ellers ble det handlet en del til ungene.


Snuppa og jeg synes at de eggeglassene her var kule:



Og det som er litt morsomt er at når jeg lastet opp det bildet over her, så kan du se en speil refleksjon av kusina mi, snuppa og meg i eggeglasset. Men det blir sånn tivolispeil, vi er litt lengre enn vi pleier, hehe.


Deilig at det er fredag idag og masse sol! Det skal nytes i hagen, når jeg kommer hjem.
God helg alle sammen!


2 kommentarer:

  1. Der var mange lekre ting;o) Høres ut som dere har hatt en fin dag;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert!!! Og så fin blogg du har!! Legger meg til som følger jeg!

    SvarSlett