mandag, september 07, 2009

Chez mamma og pappa del 1

Nå har jeg fått noen fine bilder av kjøkkenet til mamma og pappa som viser MYE bedre hvordan det er der. Her er en ordentlig rundtur, begynner ved vinduet:
Masse lys: Jeg synes det vinduet over benken er så fint!


(Needless to say, men når mine barn har vært på besøk så er ikke isbite maskinen så blank og fin, men med mange fingermerker....dette er første stopp når de er hos besteforeldrene sine, hehe)
(Legg merke til gangen ved siden av, det er før bildet, og i neste innlegg skal du se etter bildene)







Elsker dette kjøkkenet!

6 kommentarer:

  1. Hei, Jeanette! Takk for hyggelig hilsen og link her på den flotte bloggen din:) Så gøy at du liker den "nye" utgaven av Anetteshus:)

    Så mange flotte bilder du viser i dag! Kjempe-fint kjøkken:)

    Ha en strålende uke!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. Kjøkkenet var blitt kjempefint;o)
    Og det lille vinduet var skikkelig skjønt....
    Gleder meg til å se gangen;o)
    Ha en flott dag;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  3. så flott det er - kan jo la det inspirere til deres eget ;)

    Savnet deg på A2 i dag ;)

    Ses plutselig!

    SvarSlett
  4. Hei på deg!!
    Så fiiint kjøkken du har :)

    Lykke til i utfordringen,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Hei! Så fint kjøkken du viser frem, lette etter det forrige gang jeg var innom. :-) Er enig med deg, vinduet over kjøkkenbenken er virkelig tøfft! Det er også veldig pene glassdører på kjøkkenet!

    SvarSlett
  6. så herlig med det lille vinduet! Veldig pen innredning du har også:)
    God helg videre!

    SvarSlett