tirsdag, september 22, 2009

Calluna er fint å pynte med om høsten





men jeg tror jeg foretrekker de klare nydelige fargene på Erica.
Nå skal jeg sette meg ned og lage et bryllupskort, fikk oppdraget idag. Det er desverre litt kjedelig å lage kort under press (må ha det til imorgen og jeg fikk vite det i ettermiddag), men selvfølgelig gjør jeg det når det er til en av storsjefene, hehe.
Nå meg jeg surfe litt for litt inspirasjon tror jeg. Har litt "kort artist block" for tiden. Jeg innbiller meg at det retter seg når vi har inredet kontoret med hobby tingene mine der...tja vi får se...
Det verste er at jeg må begynne å lage julekort snart!
Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Ja du får kose deg litt med kortlaging da... :)
    Det blir sikkert fint! Koselig med hjemmelagde kort synes jeg.

    Ha en fin kveld!
    Klem A

    SvarSlett