torsdag, juli 02, 2009

Sommer

Det er så utrolig deilig med sommer. Varme temperaturer og blomster i hagen. Her er løytnants hjertet vi plantet tidlig i juni og de har vokst skikkelig den siste måneden. Både i størrelse og mange små hjerter.

Dette gir koselig minner fra barndommen, da min kjære besten gikk og stelte min sine blomster og planter i hagen. Jeg fulgte etter han med min røde trillebår. Deilig strandturer har det blitt de siste dagene. Her er noen bilder fra stranden i Øster Hurup.






Det er så deilig å kunne sitte lenge ute på verandaen med et glass vin

og litt lesestoff har mannen i huset anskaffet,


hmmm, kjenner han meg godt, et interiør blad til meg og krim bøker til oss begge:


Jeg har faktisk klart å lese 3 bøker på 2 uker nå. Lenge siden jeg har klart det. Begynte med Predikanten med Camilla Läckberg, så tyvlånte jeg Havfruen, var egentlig mannen som tok med den til Danmark og så ble jeg ferdig med Isprinsessen her om dagen. Har lest de i feil rekkefølge, men uansett rekkefølge -de er å anbefale.
Her kan du lese mer om forfatteren, på hennes egen blogg: http://www.camillalackberg.com/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar