tirsdag, juni 30, 2009

Shopping i Danmark

Det ble litt tid til shopping i DK, men det var ikke prioritert siden det var så bra vær (og å ta med seg 3 barn i butikker frister ikke helt heller). Var innom "Den Lille Butikk" på vei til stranden. Der hadde de mye forskjellig, alt fra strandleker, souvenirer og litt interiør innimellom.

Og der sto 2 lysestaker og bare ropte på meg:
De lys-mansjettene kjøpte jeg rett før jul, jeg regnet med at jeg fant et par lysestaker som gikk til dem. Jeg visste ikke at jeg måtte vente et halvt år på å finne de, hehe.

Den som venter på noe godt, osv.



Det beste var jo prisen, 89 danske kroner pr stk :-)
Jeg fant de to kronene her også:
35,- og 19,- danske kroner :-) Selv om den danske krona er så mye sterkere enn den norske så er jeg fornøyd med prisen.
Jeg fant noen blomster potter også jeg da, i en butikk med klær, sko, blomster, interiør...jeg burde egentlig kjøpt en ny koffert og fylt den. For nå angrer jeg på at jeg ikke tok med meg mer hjem.
Samme sted kjøpte jeg et flott sommer skjørt på salg. Og i en annen butikk fant jeg litt treningstøy og regnjakke og gummistøvler. Typisk meg å finne sånt når det er steikende sol og masse varmegrader. Da går jeg og kjøper meg regntøy. Jeg får nok bruk for det, men det håper jeg er leeeenge til.

5 kommentarer:

  1. Wow - supershopping! Lysestakene er helt nydelige.

    SvarSlett
  2. Så flotte ting :-) passer jo perfekt inn i det flotte huset deres.

    klem fra Tina

    SvarSlett
  3. Takk Tina, det var snilt sagt av deg:-)
    Byggingen deres begynner virkelig å ta av bra nå. Gleder meg til å se resultatet !
    Klem fra jeanette

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har kjøpt! Har dere snudd på tingene i hagen deres, eller var det jeg som så helt feil på bildet over her??? Lenge siden sist nå - har fortsatt gave til deg... kanskje jeg får gå meg en tur en kveld til uken... for varmt i dag.. fnis

    SvarSlett
  5. jepp, vi har kappa ned trær (de var råtne), vi har tatt bort lekehytta og laget en tre hytte istedet. Satte opp et huskestativ med sklie stedet. For å få mer "luft" og ingen av ungene brukte hytta lenger fordi de ikke kunne stå inni der. Dessuten så sto den kloss inntil verandaen at jeg var redd for at guttene skulle hoppe fra verandaen til lekehytta. Vi skal rydde ut av det lille huset så de får det som "dukkestue" nå snart.
    Bare kom en tur, det er hyggelig :-) Spesielt når du kommer med kort.

    SvarSlett