fredag, mars 01, 2013

Lyset bader inn på soverommet

 Ååå det er så deilig at lyset har kommet tilbake. MEN, nå synes at støvet! Jeg tørker støv titt og ofte,  men at det går an å ha så  mye støv a gitt! Hvor kommer det fra? Så det veldig bra igår da jeg var hjemme med sykt barn. Måtte gå over med støvklut og whiffer da!

Men det som også er deilig nå er at det er lettere å tørke klær rett på utsiden av soverommet. Er så heldig at vi har en balkong der med god plass til å henge tøy og lufte dyner.


Tenk, 1 mars, første vårdagen og det nydelige været!!!


Da passer det bra å vise noen luftige bilder av soverommet.


Og et av yndlingsmøblene mine, denne gamle kommoden.



Skulle gjerne hatt flere skaper.....enda jeg har flyttet klærne til handymannen i skapene på kontoret, hehe.






Har aldri noe å ha på likevel,,,,

Er veldig fornøyd med tapeten på soverommet, men tror det eller ei, det er faktisk litt vanskelig å finne sengetøy som matcher.....men jeg liker uansett best lyse farger.


Morsomt at den tapetprøven tok jeg med meg hjem for moro skyld var det den som passet best :-)

Første skoene til handymannen:







Koselig å ha dåpskjolen, jeg har strikket i kunststrikk, hengende fremme:


Nå er 3 barn døpt i den.


 Kanskje jeg liksågodt skal melde inn dette innlegget til soveromskonkurransen til Franciskas Vakre Verden.

Jeg var jo så heldig å vinne Green Gate stæsj på en give away hos henne.

Ha en deilig første mars, første vårdag og fredag!!!!



 

1 kommentar:

  1. Kjempeflott soverom!!
    Ha en strålende første vårdag.
    klem

    SvarSlett