torsdag, februar 28, 2013

Jeg vant jeg vant Greengate :-)

Franciskas Vakre Verden har flotte konkurranser på bloggen sin, og jeg var så heldig å få denne premien som er sponset av  Myrullpiken!
Den bloggen bør du besøke, hun er forhandler for alle de flotte merkene vi digger!


Er så glad at jeg vant dette i rødt, siden det meste av det jeg har fra Green Gate er rødt- snuppa her i huset begynte på denne samlingen for oss da jeg fikk det i julegave for et par år siden. Det er flittig brukt siden. Denne muggen her er allerede tatt i bruk :-)

Myrullpiken har mye mer fra Green Gate også. Jeg måtte inn på Green Gate.dk og kikke litt i sommer katalogen deres.

En flott ny mint farge er kommet:


Denne fargen er også lekker:



Gjør seg på sommerbordet dette:


Ha en deilig dag!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar