onsdag, mars 20, 2013

Revenge in the Hamptons

Kan fortsette å drømme jeg, og finne nydelige bilder av nydelige hus, helst in the Hamptons

Det er et nettsted som heter Hooked on houses, hun viser bla bilder fra tv serier og filmer osv.

Jeg har vist bilder fra hennes side før, fra filmen The Holiday

Hun setter seg gjerne ned og ser på serier og freezframe'er filmen for så å ta ut  bilder av hus og interiør. Noe som er veldig bra for meg som elsker å se på sånt også :-)

Her er altså bilder fra en serie Revenge, som jeg desverre fikk bare sett på de første episodene, fikk aldri fulgt med ordentlig. Men jeg skal få sett den en gang. Anyway, jeg forelsket meg veldig i beach huset til hovedrolle figuren Emily......






Og som vi vet så jukser jo Hollywood, men det er greit for meg......


tror jeg kunne trives her:


inngangen:


spisestuen


Hun hadde fått mye mer lys i rommene hadde hun dratt fra gardiner og tatt opp persienner, men hun driver med masse hemmeligheter, og naboen forsøker å kikke inn, så hun må skjule mest mulig.


kjøkkenet er fint også (jeg ville hatt de mørke benkeplatene vi har hjemme da....hehe)





Men koselig peis da....


Her er naboen, the Grayson's hus:


og litt filmtriks igjen,.....se på Hooked on Houses så får du hele historien.



Love all the windows.....


jaja, våren kommer vel snart hit en gang også....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar