tirsdag, mars 19, 2013

Drømme seg bort hos Riviera Maison


Beklager min klaging over vinteren, but enough already!
Jeg vil ha våren!

Og immellomtiden trøster jeg meg med Riviera Maison sitt magasin 2013 :-)


Elsker de nydelige duse fargene, tenker minisnekkeren her elsker hunden. (Han har såååå lyst på hund! Han har spørreundersøkelse med alle i familien om hvilken hund de foretrekker. Skal ha alles mening, hehe. Svaret han får fra mor, er da "jeg vil ikke ha hund, de røyter og gnager på møblene mine". Da lyner det i øynene hans stakkar...så spør han igjen noen dager etter, og håper mor i huset har endret mening....


Nei, nå var det møbler vi skulle snakke om.....drømme drømme....



Liker denne stilen også jeg.....

denne er kanskje favoritten min da.......de kurv stolene står høyt på ønskelisten!

3 bord etter hverandre, funker det, om man trenger det....


Nei, nå må jeg gjøre om på hobbyrommet kjenner jeg.....så delikat!


deilig lenestol og fine settebord, me like :-)


Er ikke så stor forlangende jeg altså....liker det meste jeg....


Statement lampe, Eiffel tårnet


Og så er det lyktedamen som har funnet et par nye favoritter igjen, hmmm hvor kan jeg ha disse tro?



Elsker små vaser med pene roser oppi!

Fine strandhus lykter, hmm fine på verandaen ja,,,,litt sand og litt skjell så voila: 



Du kan se resten av RM's fantastiske kolleksjon her:
RM-Magazine


What's not to love :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar