onsdag, august 11, 2010

Heldige meg!

Jeg fikk to gamle dører som egentlig skulle kastes. Bare fordi mannen var våken og snartenkt så reddet han disse dørene fra søppeldøden og så kom de heller hjem til oss!

En kompis av han skulle tømme verkstedet fordi det skal selges. Mens han kompisen ryddet så handymannen at han skulle hive dørene på lasteplanet sammen med noe annet søppel. Så han spurte om han skulle kaste de, ja svarte kompisen. Så handymannen kom hjem til meg de to flotte, kjempemøkkete dørene til meg! Jeg var overlykkelig! Jeg vasket de 4 ganger og så kunne de bæres inn!
Vi skal bare finne noen kraftige hengsler til dem så vi kan henge de opp på veggen der de står nå.

Og på den andre døra så er det en kjettinglås og beslag som vi skal skru av og sette på den siden som kommer fram. Så det synes.
Og så må jeg finne en gammel dørhammer og sette på denne døren. Ser omriss av at det har vært en der fra før.
Vi skal skru ut låshuset for den er for ny. Og så fant svigerfar noen kjempefine dørhåndtak som også skal festes på dørene.
Gleder meg til å få det ferdig!

5 kommentarer:

  1. Åh, dørene var kjempefine! Nettopp fordi de passet så fint inn hos deg! Heldig du, som har en mann som "er med på notene"! =)

    Speilet og lykten var virkelig fine også.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Mvh Jenny

    SvarSlett
  2. så fiiiine heldige deg !!!! :)

    Og sååå utrolig koselig du har det!!

    SvarSlett
  3. Oyyy så fine dører da. Moro å finne slikt. ;o)

    Ha en knall dag.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  4. flotte dører! Heldige du! Hjertedama/ Grethe

    SvarSlett
  5. Så heldig du har vore. Og flinke mannen som såg at dei måtte reddast, ikkje alle menn som hadde gjort det... ;-)
    Klems

    SvarSlett