fredag, mars 05, 2010

Bad del 2- oppbygging

Her kommer toalettet: og i veggen ved siden av kommer vaskemaskin og tørketrommel. Blir deilig å få de opp fra kjelleren. Spesielt siden trappen ned til kjelleren er så smal og ekkel og gå i med fulle kleskurver.


Jeg synes egentlig arbeidet den siste uken har gått litt tregt jeg da. Hehe. Litt utålmodig kanskje?


De har nå endelig lagt opp det elektriske, skiftet vinduet, lagt taket (som skal males i helgen)


Og litex platene er blitt smelt opp nesten overalt. Ser litt space-aktig ut. Og når man står i rommet så føles det som om man står i et polsret rom....hvor er tvangstrøya :-)



Dusjnisjen er rett fram her på venstre side (der øreklokkene henger:-) De må fortsatt sette opp den andre veggen på dusjnisjen.
Til venstre for dusjnisjen kommer hyllen i dusjen og håndklehyller.


Så da begynner de forhåpentligvis med å legge fliser neste uke?
Fortsettelse følger.


Ha en flott helg i det nydelige været som har blitt spådd.

5 kommentarer:

  1. Se der ja - ser ut som det kommer til å bli kjempe fint! Gleder meg på dine vegne!

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Så spennende!!! Tenkter det blir helt superflott!!! Gleder meg til å se :-)

    God helg

    klem Tina

    SvarSlett
  3. Heisann!!
    Åh så spennende...og kjekt da!!
    Kommer nok til å bli så fint!!
    Du spurte om min lampeskjerm.....den er kjøpt i en butikk som ligger utenfor Bergen!! Der hadde de de opprinnelige skjermene som var brukt på disse....rutete og disse her!!
    Ble veldig glad da jeg fikk nyss i disse da :o)
    Vet ikke hvor du befinner deg i landet...???

    ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  4. HAR UTFORDRING TIL DEG INNE PÅ BLOGGEN MIN ;)

    SvarSlett
  5. Hej! Kul att jag hittade din blogg, vi funderar på lite renovering i vårt badrum. Ska bli spännande att följa ert bygge! Vilket ljuvligt hjärta du gjort, jag blev genast inspirerad! Ha en fin vecka! Katta

    SvarSlett