torsdag, desember 13, 2012

Lett snøfall gir julestemning

Ser på  nyhetene at sørvest landet har fått enorme mengder snø inatt.
Idag våknet vi til deilige snøfnugg som dalte sakte ned i luften med ca -6 og null vind, det er deilig det! Elsker når været er sånn. Håper at det er slik frem til jul også! (ikke det de har spåd med regn !!! på søndag og varmegrader neste uke!!!)


Desember har bare rast fra meg med avslutninger her og der, og saker og ting man skal gjøre og ordne. Tenkte jeg skulle endelig få satt meg ned og skrive julekort idag. Jeg tenker jo at jeg begynner i september med de hjemmelagde kortene og har de stort sett ferdige innen desember og så venter man på bilder og så finner jeg ut at jeg ikke har konvolutter og så får man lunegbetennelse og så omganssyken, jaja. Man kjeder seg ikke......



Men jeg koser meg med førjulstiden altså. Ingen klaging her i huset :-) Deilig å pynte og finne frem pynt man ikke har sett på et år. Og se på bilder fra ifjor og hvordan man pyntet da.


Har noen julegaver igjen. Det er litt kjipt, håpet på å være ferdige med de også i begynnelsen av desember. Men, men ideene er iallefall i hodet, og på en liste :-)


Ellers så er det jo fint å kunne se på bilder av hvordan andre pynter, både hjemme og av stylister for blader.


Alltid noen ideer å få :-)


Pynte med treski kan man også. Tror ikke jeg får mannen oppå loftet for å ta ned de treskienen som ligger der, hehe.



Kanskje vi rekker å lage noen pompom snømenn med barna. Denne var jo kjempesøt:


Ha en flott førjulstid!


Ikke lenge igjen nå.


12 dager, iiik. Jeg skulle jo også pynte kransen på døra. Det har jeg glemt!



Kanskje jeg rekker det ikveld også, eller imorgen......hehe......





Bilder fra pinterest

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar