tirsdag, desember 18, 2012

Årets første julekort


Kom igår fra svigermor. Nydelig kort med utrolig mange flotte detaljer!


Det er som å få en gave når man får et hjemmelaget julekort.


Man er full av forventning, pakker den ut av konvolutten og må se på alle detaljene om og om igjen!


Kjempefint var dette! Bildene viser desverre ikke så bra alle detaljene hun har gjort seg flid med. På stjernene er det blant annet glittersnø (noe jeg kom på at jeg har glemt å gjøre på kortene mine...jaja, da har jeg den snøen til neste års kort :-)


Ellers er dere i rute? Er heldigvis nesten ferdig med julegaver. Og nesten alle er pakket inn.
Juletreeet er pyntet og julepynten er fremme.

Ellers så så jeg en bra giveaway på Franciskas vakre verden:



Gå inn og meld deg på :-)

Ha en flott dag videre!


 

1 kommentar:

  1. Så nydelig julekort, heldige deg :)
    Jeg er ikke i rute, har funnet ut at det var ikke så smart å starte opp-pussing av to barnerom rett før jul. Nå har jeg fire døtre på samme soverom, og alle vil, vil, vil ha rommene ferdig før jul. Kan kjenne jeg stresser litt...
    Ha en flott dag.
    Klem

    SvarSlett