tirsdag, mai 08, 2012

Mer uteplass inspirasjon


Det er sol ute, men det lurer meg. For det er kaldt også, brrr.


Jeg er klar for ordentlig varmt vårvær jeg altså.
Men jeg får varme meg med noen herlige bilder av uteplasser.


De her er fra Skonahem. Ta en titt innom der, for der står det en del om hvor bildene er tatt.


Mange flotte uteplasser altså.


åååå jeg savner hengekøye trærne mine. Må nok plante noen nye snart. Så kan jeg ligge i hengekøyen min om 20 år, hehe.


Dette så ut som en deilig skyggeplass til å lese boken sin. Liker godt mur- gelenderet i bakgrunnen der også.


En krok gjemt blant syrinene. Vi har også syriner i hagen og jeg elsker dem. Skulle gjerne hatt en hel hekk med dem rundt hele eiendommen. Naboen fortalte at det hadde det vært før, men alle fikk sykdom som de ikke klarte å bekjempe. Så forrige huseier og forrige nabo måtte grave de opp for hånd for å ikke spre sykdommen til noe annet i hagen....



Flotte bilder fra noen flotte steder!


Lurt med flere sitteplasser hvis man har plass til det i hagen.


Den hesten med kjerre her var bare helt rå!


Å, ingenting er flottere enn en fin sitteplass ved sjøen. Å kunne hoppe fra egen brygge må være lykke. (Så lenge været tillater det da....ikke ofte vi har hatt sånne dager de siste somrene.....


Men sånne steder er jo flotte med ekstrem vær også da...


Noen ganger er "more is more" (ikke less is more):


Gamle stentrapper er virkelig fine:


For en koselig uteplass. Skikkelig sjarm over dette.


Så nå bestiller jeg herved strålende sol og flere varmegrader. Jeg vil så gjerne ha flere blomster ute. Ikke bare stemor.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar