lørdag, mai 12, 2012

Lisbeth Dahl inspirasjon

Jeg falt så for forsiden av katalogen til Lisbeth Dahl. Du kan se hele katalogen på hjemmesiden deres.

Så flotte pastellfarger på rekke:



Fuglebur i pastell blir ikke feil:

Sånne smale, lange vaser trenger jeg. De her så ut til å ha perfekt størrelse for å ta inn litt blomster fra hagen osv:


Fristende bord:


En sånn paraply skulle alle damer hatt, pynter fint i gangen når den ikke er i bruk....

...og glamour i hverdagen når det regner, Glamour on rainy days.....


Tro det eller ei, mine sønner har også noe fra Lisbeth Dahl- nøkkelring med gammel folkevognbuss. På en av mine interiørbutikkrunder så hadde jeg med minisnekkeren, og bildilla og nøkkeldilla som han har så MÅTTE han bare ha dette nøkkelknippe. Og da fikk jo jeg gå i fred og kikke når jeg sa ja til det, haha.
 (han spurte pent også :-)

Er enig med han-den er jo fin!


Ha en strålende lørdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar