torsdag, januar 26, 2012

Soveromsinspirasjon

Jeg surfet litt rundt på nett for å finne på noen lure lego løsninger for guttas rom. Handymannen har nemlig påtatt seg oppgaven om å bygge opp så mye av legoen  til gutta som mulig. Det var hans egen ide.
 Det meste har blitt lempet oppi en stor plastkasse. Når han får bygget opp en del av dette så lurer jeg veldig på hvor det skal settes opp. Så da surfet jeg litt og snublet over noen deilige soveromsbilder hos Country Living istedet.


Imellomtiden så sitter jo han med alt dette utover stuegulvet.....vi har stor stue, men - lego passer ikke akkurat inn i interiøret vårt.....og iallefall ikke utover gulvet. Og det han er ferdig med står på spisestuebordet!


Jeg lurer egentlig på når handymannen skal innrømme at det er han som er mest interessert i lego hjemme hos oss......hehe.


Men jeg skal innrømme at han har faktisk vært veldig flink. Han har fått bygget opp en del.
Lurt at vi beholdt tegningene. Uansett er det et bra puslespill da alt har ligget i deler. Og her snakker vi masse små legobiter i en stor plastkasse, som en gang har vært hus, brannstasjon, politistajon, biler og traktorer i mange ulike fasonger.


Sånne kofforter hadde vært greit å stuet legoen inni synes jeg da....out of site :-)

Men kanskje jeg burde heller anskaffe kofferter og ha bilene til gutta inni istedet, sortert på størrelse :-)
Elsker gamle kofferter!












Felles for de bildene her er at det er ikke plass til lego på de soverommene her. Kanskje vi burde heller innrede et eget Lego rom i kjelleren? Surfer videre.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar