torsdag, januar 12, 2012

Leter etter kaffekrus


Jeg vil ikke bare ha latte kopper, men litt kraftige krus med hank på. Litt lei av sånne kopp og skål opplegg også. Sjekket ut Green Gate for å se om det kommer noe nytt til våren nå. Fant ikke sånne krus jeg kunne tenke meg, men mye annet lekkert!



Det nye mønsteret er bare nydelig!



Se på alt det fine! Og som vanlig går det bra til det de har gitt ut før.


Tror det blir ny toalett/sminke mappe på meg ja :-)



Den melkeflasken her var jo bare søt!





En rød prikket paraply anyone? Den går til latte koppene mine.



Men det nye mønsteret var jo lekkert!


Du kan selvfølgelig se mer på greengate.dk



1 kommentar:

  1. Ja da var fint det nye GreenGatemønsteret.

    Eg likte så godt det fine minidrivhuset ditt.
    Sånn kunne eg tenkt meg ja.

    Ha ein fin dag. :)

    SvarSlett