onsdag, juli 14, 2010

Stæsj på badet

Siden vi har vaskemaskin på badet så ville jeg ha noe til å skjule de stygge vaskemidlene med. Voila: De rommer en del og ser bra ut. Nå må jeg bare finne en fin flaske (helst i plastikk siden det er noen ivrige småbarn i huset) for å helle skyllemiddelet over i.

Et annet tips som er bra er romspray, men det er forskjell på de også. Her er Lavendel fra Durance som jeg fikk til bursdagen min. Dufter nydelig, akkurat passe og er faktisk drøy. Jeg bruker den nesten hver gang jeg er på badet selv om jeg bare vasker hendene.

Men denne flasken under her har altfor tung parfyme duft. Lukter lilje konvall som er frisk og deilig i seg selv, men veldig tung selv om man prøver å trykke lett på sprayen. Så vi holder oss til Durance sin vi :-)
Vi har også fått på plass glasshyllene på badet.
Her må jeg også finne noen fine flasker, helst i plastikk, og helle over sjampo og såper.
Her er håndkle hyllene. Og glass hyllene er selvfølgelig herdet.

Nå skal vi ut og nyte det nydelige været, deilig! Selv om det er greit med litt regn innimellom så jeg får malt litt også :-)
All vær har sin sjarm. Som feks tordenværet her om natta, helt herlig å se på!

Ha en flott dag!

1 kommentar:

  1. lekre bokser!!
    Durance har mange gode produkter - og gode lukter!
    Håper dere nyter sommer og ferie!

    Klem

    SvarSlett