torsdag, juli 08, 2010

har jeg blitt lurt.....?

Jeg har endelig funnet puter til utemøblene! Noe jeg har lett etter i ihvertfall 3 år! og så var de på salg!!!


og deilige å sitte i!

Jeg vurderte noen i nøytral farge, uten de rosene på. Tenkte jeg kan pynte opp med litt fargerike puter.


men så kommer handymannen min og sier: "jeg liker de med blomstene på jeg"


jeg rasker med meg 5 stk og løper til kassen før han rekker å tenke på hva han har sagt, og ombestemmer seg (tidligere han han kommentert at jeg vil ha litt for feminine elementer i dekoren i vårt hjem)



Jeg er nå overlykkelige når det viser seg at de passer ...går og legger ungene og aner fred og ingen fare..........

helt til jeg kommer ut og får se......
Jeg visste det var noen ugler i mosen her altså!!!!!!!!!!!! (og før jeg tok bildet så var denne her på høykant, 3 meter høy!) Han kunne iallefall ha spraylakkert den grønn så den går litt mer i terrenget.....sukk......

Eneste trøsten er at han synes det er noe herk hver gang han klipper plenen.


1 kommentar:

  1. hihihi en fornøyelig historie,
    men uansett du fikk noen alldeles nydelige puter til hagemøblene,så vakkert det ble der.
    riktig så romantisk,passer så bra,over se den tingen du,litt moro må en jo ha,å det oppfordrer til aktivitet..bra.
    ha en fin dag vennen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett