torsdag, januar 21, 2010

Utrolig hva knotter og litt maling gjør

Jeg kjøpte denne kommoden i høst til en hundrings på et loppemarked og visste ikke helt hvor jeg skulle ha den. Men ny maling og nye knotter skulle den få.


Og vips så ble den en helt ny kommode.


Fikk knottene igår så vi var raske til å få dem på. Fikk knotter til kommoden til snuppa også, så det må jeg bare ta bilde av først.


Samtidig så malte jeg denne hyllen hvit også. Den var "furu-farget" før (jeg glemte å ta før-bilde av den) Jeg har hatt den i veldig mange år og jeg synes den ble mye finere nå! Det samme med kurvstolen. Den fikk også en del hvit maling.


Så selv om jeg ikke vet helt hvor dette skal stå til slutt, er kommoden og hyllen ypperlige til å flytte litt på, her og der.





Vi har nå fått oppstartdato på bad-renoveringen. Vi har funnet fliser, dusj, bestilt nytt vindu (dør har vi fra før). Nå gjenstår det bare å finne servant skap, type servant og blandebatteri. Jeg fortsetter å lete.....


Flaks for meg at NIB satte igang "vis meg badet ditt konkurranse", mye inspirasjon å hente der :-)



3 kommentarer:

  1. Kommoden og hyllen ble lekker!
    Digger de knottene, har de selv;)
    Gleder meg til å følge med på prosjekt bad:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så lekkert det ble;o)) Og alle som har levd på 90tallet, kan nok forestille seg hvordan furuhylla så ut....
    Gleder meg også til å se badet;o))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  3. Så lekker den ble :-) flink er du!

    -tina-

    SvarSlett