fredag, desember 04, 2009

Julekort

I helgen har vi kort-lager venninner vært samlet og laget julekort igjen. Litt i seneste laget siden vi vanligvis har hyttetur i september og lager julekort da. Iår rakk vi ikke hyttetur før nå i desember og vi dro helt ned til foreldrene mine og lånte leiligheten deres. (5 minutter unna, men da slipper vi og kaste bort tid på reisevei og får laget flere kort istedet) Snille foreldrene mine som lånte bort leiligheten sin til oss.

Et par av oss klarte selvfølgelig å glemme å ta med julepapir og julestæsj , men da måtte vi være ekstra kreative med det vi hadde og få det julete. (og litt stæsj lånt av de andre så gikk det strålende:-)


Vi klarte å lage ganske mange selv om vi kun hadde en overnatting (vanligvis har vi to). Jeg lagde 20 kort :-)


Her er noen bilder av noen av de kortene jeg lagde ifjor.


























Det er gøy å ha så kreative venniner for de inspirerer meg til å lage mange kort!
Ha en flott søndag


3 kommentarer:

  1. Flotte kort og takk for en flott "hyttetur". Jeg hadde jo så mye kult hjemme da både av stæsj og ark... Så får nok lage noen kort til i løpet av uka :-)

    stor klem fra Tina

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en flott helg! Litt trøtt nå merker jeg... Er strålende fornøyd med helgens produksjon og ikke minst gode selskap!!!
    I love you girls!!

    Varm klem

    SvarSlett
  3. Hei! Så fine julekort! Helt herlige! Ha en kjempefin kveld videre! Klem aK;)

    SvarSlett