onsdag, desember 23, 2009

Adventsgave

Jeg har fått flere adventsgaver. En fra snuppa:


Se hun har gjort seg flid med innpakningen! Sånt varmer hjertet skikkelig. Hun er veldig opptatt av at det skal være fint og tenker veldig på mottakeren.

Det som var inni pakken var bare helt fantastisk. Dette har hun sydd selv! Bak er like fin som foran. Her har hun vært nøye. Blir helt rørt jeg! Den er selvfølgelig i bruk med en gang.

Og så hadde jeg besøk av ei venninne på mandag. Der fikk jeg enda en adventsgave, blir skikkelig bortskjemt jeg! Så fint pakket inn...
og inni lå det lyspynt, virkelig min stil. Hun har god smak :-)

Idag er det bursdagsgaver som skal pakkes opp. Her er det nemlig bursdagbarn, og de gleder seg til selskap :-)
Jeg har ikke sittet siden kl 08 (bortsett fra en halv time til frokost). Ting tar tid:-)
Men det blir koselig med besøk!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar